رئال مادرید میزبان یک میهمان ویژه

رئال مادرید میزبان یک میهمان ویژه




 

 


رئال مادرید میزبان یک میهمان ویژه


تاریخ : پنج شنبه ،
29 تیر 1391

اسطوره رئال به مادريد بازگشت.


روز سه شنبه کمپ تمريني رئال در شهرک ورزشي «والدبباس» سورپرايزي بزرگ و ميهماني ويژه داشت. رائول گونسالس، ستاره سابق و اسطوره باشگاه رئال ، ميهمان اين کمپ بود. او با حضور در جلسه تمريني رئال، بازيکنان اين تيم را سورپرايز کرد. ستاره اسپانيايي که با اجازه سران باشگاه السد قطري ، چند روزي براي استراحت به مادريد سفر کرده است، در کمال سکوت وارد کمپ تمريني رئال شد تا با بازيکناني که تا قبل از جدايي او از رختکن تيم مادريدي در تابستان سال 2010، هم تيمي اش بودند، ديدار کند. ايگواين، کاکا، لاسانا ديارا، گرانرو و گاگو بعد از ديدن رائول در زمين چمن، به شدت هيجان زده و خوشحال شده بودند. بعد از آن کارمندان باشگاه مادريدي، اسطوره را متقاعد کردند تا براي سلام و احوالپرسي نزد مورينيو هم برود و البته رائول، علاوه بر مورينيو ، با تعدادي از بازيکنان تيم پايه اي رئال هم ديدار و خوش بش کرد.

اسطوره اسپانيايي که کفش هاي ورزشي و شلوارک تابستاني برتن داشت، به محض ورود به کمپ تمريني، هم تيمي هاي سابقش را يکي يکي در آغوش گرفت. آنها از رائول در مورد تجربه جديدش در قطر سوال مي کردند و به او به خاطر فصل موفقي که با شالکه پشت سرگذاشت ، تبريک مي گفتند.

مورينيو هم استقبال خوب و گرمي از رائول به عمل آورد و البته نکته اي در اين ميان بود که در ذهن هر دو طرف وجود داشت. زماني که مورينيو به سمت مربيگري رئال برگزيده شد، رائول تصميم به جدايي از اين تيم گرفته بود و آقاي خاص به او پيشنهاد داد تا در رئال بماند ولي رائول تصميمش را گرفته بود. بعد از آن بود که مورينيو به سرالکس فرگوسن زنگ زد و از او خواست تا رائول را به منچستريونايتد، حريف مستقيم کهکشاني ها در ليگ قهرمانان اروپا نبرد.

بعد از اين بازديد بود که موراتا، بازيکن جوان رئال که از ديدار با اسطوره تيمش به شدت تحت تاثير قرار گرفته و هيجان زده شده بود، عکسي را در صفحه توئيترش قرار داد و شادي اش را از بازگشت رائول به خانه هميشگي اش ابراز کرد. موراتا زير اين عکس نوشت:« عکسي با اسطوره ام.»

استقبال از رائول به نحوي گرم و صميمانه بود که اسطوره، حس کرد که گويي انگار هيچ وقت رئال را ترک نکرده.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل